poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Co we wnętrzach piszczy


Mój bratanek, Andrzej, podczas jednej z naszych ostatnich rozmów powiedział: wuja, dlaczego nie piszesz bloga? Nie od razu mu odpowiedziałem, ŻE NIE BO NIE, że nie, bo może nie myślałem o tym do tej pory, że po prostu NIE WIEM JAK TO ROBIĆ, że nie mam na to pomysłu... Jednak ta jego myśl gdzieś we mnie zaczęła kiełkować powodując inne myśli, że może mógłbym?....  
Potem przyszedł pomysł na tytuł, ewentualne wpisy, aż doszedłem do wniosku, że totalnie duszę się ilością pomysłów na nie i na podzielenie się myślami o tym co w dzisiejszych wnętrzach piszczy...
Ma być o materiałach używanych w projektowaniu wnętrz, o tym jak nie robić błędów w relacjach z klientem - inwestorem, jak zacząć, jak kontynuować, jak sobie radzić w dzisiejszych, trudnych czasach... No dobra...  Zaczynamy...

renek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz